6 POSISI SEX TERBAIK UNTUK WANITA TERLIHAT LEBIH SEKSI


Tempat seks paling baik untuk wanita

Apabila bercakap mengenai tempat sex, pelbagai tempat terlintas di fikiran. Sesungguhnya. anda mesti berani serta kreatif untuk mencuba pelbagai tempat sex, baru bisa tahu “keberkesanan” tempat itu untuk berikan kenikmatan.

Tapi, tidak semuanya tempat sex juga akan untuk anda terlihat menarik serta seksi. Lebih-lebih sekali lagi dengan problem selulit serta kedutan di perut atau punggung. Jenis mana nak buat ni? Malulah dengan suami…

Ha, janganlah kuatir sekali lagi wanita semuanya! Jangan sampai rasa rendah diri. Anda adalah seseorang wanita yang cantik serta seksi!

Serta, 6 tempat sex ini berguna buat anda cuba. Ia dapat dibuktikan dapat buat wanita makin seksi serta menarik!

tempat seks terbaik
Adakah ini tempat seks paling baik untuk wanita?

#1 Style doggy

Bila perut adalah kekurangan anda (anda tidak sukai perut itu), tempat sex style doggy pantas anda cuba! Ia pada tempat paling baik untuk “sorokkan” semua ketidakyakinan anda. Style doggy bagus juga untuk rangsangan g-spot. Terlepas ini, anda bisa buat senaman squat juga untuk mantapkan punggung yang juga akan terlihat seksi dari belakang itu.

tempat seks terbaik
Credit gambar : Slutty Girl Problem

#2 Style cowgirl

Style cowgirl dapat dibuktikan dapat meleperkan perut anda! Ha… nak buat senaman sembari nikmati sex tidak? Cuba tempat ini! Suka saja, anda naik ke atas pasangan serta menghadapnya. Lalu, pakai kemampuan otot paha anda untuk bergerak.

Nak lebih seksi, cuba regangkan bahu serta selalu “menguasai” gerakan. Anda juga akan terlihat jenis dewi!

tempat seks terbaik
Credit gambar : You Queen

#3 Style missionary

Alamak, tidak jemu ke dengan tempat sex ini? Ha… anda salah! Sesungguhnya, style missionary paling cocok untuk mempamerkan keseksian bahagian pangkal paha serta punggung anda.

Cuba peluk pasangan dengan kaki anda saat dalam tempat ini. Dia cuma juga akan terlihat payudara serta muka anda. Tika ini, buat tindakan nakal! Pasangan tentu tersangkut. Lebih-lebih sekali lagi bila dia tengok muka anda orgasma…

tempat seks terbaik
Credit gambar : Good To Know

#4 Style spooning

Spooning adalah pada tempat sex yang paling paling baik untuk sembunyikan perut, payudara serta bahagian depan tubuh anda.

Cuba baring dengan muka tidak menghadap pasangan. Agar pasangan di belakang anda. Untuk lebih seksi serta menarik? Cuba lentikkan tubuh, supaya punggung terlihat lebih “ummphh”.

Ha, pasangan tentu tersangkut. Kelak apabila “aksi” telah berawal, janganlah lupa untuk tarik tangan pasangan untuk “sesi meraba” sia-sia, ya!

tempat seks terbaik

#5 Style 69

Bila pasangan nak berikan kesenangan sex oral, adakah dia juga akan terlihat semuanya selulit ini? Hey! Jangan sampai fikir banyak begitu. Bila anda mahu nikmati sex oral, cuba style 69. Style ini paling paling baik untuk alihkan perhatian suami!

Anda bisa duduk diatas, atau suami yang duduk diatas anda, dalam style 69. Yang tentu, mereka juga akan “tertambat” dek kesenangan blowjob yang anda berikan.

tempat seks terbaik

#6 Berdiri

Tempat ini paling seronok bila anda nak buat quickie! Tidak payah kuatir sekali lagi sebarang lebihan lemak yang juga akan terlipat apabila anda tunduk atau mengangkat kaki.

Dengan tempat sex berdiri, anda tidak payah kuatir sekali lagi. Cubalah!

Apa yang perlu, anda butuh ingat satu perkara — hubungan sex adalah untuk merapatkan hubungan pada pasangan. Ia melibatkan keyakinan serta keseronokan. Jadi, anda juga tidak payahlah nak kuatir begitu mengenai “kekurangan” yang anda ada. Apa yang perlu adalah kepercayaan.

Serta yakinlah, pasangan anda sangat nikmati hubungan sex ini bila anda percaya dengan badan tubuh sendiri!

Komentar

Posting Komentar

Postingan populer dari blog ini

TIPS BETTING PARLAY BOLA TERJITU HARI INI 7 DESEMBER 2017

4 POSISI SEKS YANG BIKIN WANITA KETAGIHAN